Grove Of The Ventari
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Coś o sobie

+2
Gabi_Desu
Soneilon
6 posters

Go down

Coś o sobie Empty Coś o sobie

Pisanie by Soneilon Sob Lis 07, 2015 12:59 pm

Powiedzcie coś o sobie Very Happy
Niekoniecznie coś z naszego świata chyba że chcecie.
Bardziej informacje z gry typu: od kiedy gracie, co lubicie najbardziej robić w grze, jaki rodzaj konta posiadacie itp.

Może ja zacznę Wink

Gram od headstartu czyli od ponad 3 lat, głównie skupiam się na PvE i lore gry ale jak nadarzy się potrzeba to nie stronię od PvP i WvW.

Konto z dodatkiem więc postaram się o GH Smile
Soneilon
Soneilon
Admin

Liczba postów : 25
Join date : 07/11/2015

https://grove.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Coś o sobie Empty Re: Coś o sobie

Pisanie by Gabi_Desu Sob Lis 07, 2015 8:22 pm

Yo, jestem Gabi i też gram w GW od prawie headstartu. Gram głównie pve, czasem wvw, czasem pvp. Więc do wyboru do koloru ;>. Pozdro!
Gabi_Desu
Gabi_Desu

Liczba postów : 6
Join date : 07/11/2015
Age : 30

Powrót do góry Go down

Coś o sobie Empty Re: Coś o sobie

Pisanie by Samantha Blaze Nie Lis 08, 2015 1:45 pm

Hej, z tej strony Amanda, gram od jakichś 3 miesięcy, może nawet troszkę dłużej (nie pamiętam dokładnie). Konto oczywiście z dodatkiem,  gw2 jak i gw znam dosyć dobrze. Wcześniej byłam w gildii rpg jakiś miesiąc, może nieco więcej ale odeszłam bo gildia dzieliła się na tych elitarnych, ważnych i tych mniej ważnych a w zasadzie zapomnianych, ale to w sumie stare kwasy i nie ma co się na ten temat rozpisywać. Ogólnie jestem gadułą, tylko muszę się rozkręcić jeśli mam z kim rozmawiać Razz

Gram PvE, może ze 2 razy byłam na PvP i WvW ale to tylko po to by zrobić JP Smile

Samantha Blaze

Liczba postów : 5
Join date : 07/11/2015
Age : 28

Powrót do góry Go down

Coś o sobie Empty Re: Coś o sobie

Pisanie by mazdanon Nie Lis 08, 2015 6:41 pm